Vrijwilligersuitje 2019

Zaterdag 14 september was het uitje voor onze vrijwilligers.

We vertrokken met een bus naar de Theetuin in Rijsoord.

Daar werden we ontvangen met koffie en gebak.

Na een gezellig uurtje op het terras werd de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt.

Dit jaar is de eer aan Jan Kruithof, die dit zeer waardeerde.

Als sportief element van deze middag mochten we in drie groepen de bowlingbaan testen. Ondanks een half defecte baan voor groep Rood was dit erg geslaagd.

Zoals gebruikelijk was het sportieve element niet vrijblijvend. De beste bowler werd winnaar en kampioen bowlen! Het bleef spannend tot het einde toe, maar tijdens het afsluitende buffet, werd deze ook bekend gemaakt. Niemand minder dan onze Henk Kramp mocht de beker mee naar huis nemen.

De afsluiting met een geweldig buffet viel goed in de smaak. Er was voor ieder ‘wat wils’ en dat was te merken.

We konden grillen, iets laten bakken of uit warm en koud buffet kiezen

We konden grillen, iets laten bakken of uit warm en koud buffet kiezen.

Daarna heerlijk dessert met ijs, yoghurts, fruit of chocolade…

Na afloop een lekkere bak koffie of toch nog wat te eten.

Het was een zeer geslaagd uitje met een gezellige sfeer. Bas Wander bedankt namens de hele groep voor het organiseren en begeleiden van deze leuke dag.