Lidmaatschap/Lid worden

Lid worden

De ledenadministratie van onze vereniging word verzorgd door het servicebureau van Sportvisserij Nederland. Lid worden kan via de online bestelmodule van Sportvisserij Nederland. Daar is de mogelijkheid om online een vispas aan te vragen. Klik hier om een vispas aan te vragen die geldig is in heel Nederland en om lid te worden.

Vragen
Voor vragen verwijzen wij u naar onze ledenadministratie. Bestaande en nieuwe leden kunnen contact opnemen met de ledenadministratie via telefoon: 0900-2025358 (€ 0,35/min) of per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl.

Daarnaast kunt u terecht bij:

Dierenspeciaalzaak Animo
Voorstraat 33
3281 AT Numansdorp

Dierenspeciaalzaak Animo Numansdorp vispas lid worden

Voor het vissen in de wateren van hengelsportvereniging Hoeksche Waard is een vergunning nodig van de vereniging of een vereniging die is aangesloten bij de federatie Hoeksche Waard. De vispas die hier online aangevraagd wordt, is geldig in heel Nederland.