Sponsors

Hengelsportvereniging Hoeksche Waard wordt ondersteund door de volgende bedrijven:

Hoveniersbedrijf Marco Den Boer-2

We pakken de aanleg, renovatie of verandering van een tuin net even anders aan dan de meeste hoveniersbedrijven.

logo sonneveld bakker
U belandt in de lekkere wereld van gebakjes, koekjes, taartjes, chocolaatjes, broodjes, broden en vlaaien. Wij leveren ook aan bedrijven, instellingen en verenigingen. Wij doen ook aan horeca en catering.

AB Bloemsierkunst-2Deze bloemist voor al uw soorten bloemen.
Aangesloten bij Fleurop.

Kijk op onze website voor het uitgebreide assortiment en mogelijkheden.

Cafetaria ’t Pandje is een horecazaak met wel een heel uitgebreide menukaart voor een normale snackbar. Naast verse patat van Farm Frites en een groot assortiment aan snacks staan er ook veel Chinese gerechten, schotels en broodjes op de menukaart.

U kunt bij ons afhalen of gezellig bij ons komen eten. Cafetaria ’t Pandje beschikt over een eetgedeelte dat plaats biedt aan 45 personen. Dus wilt u lekker voordelig buiten de deur eten of wilt u gewoonweg vanavond niet afwassen, kom dan gezellig bij ons zitten.

Wij van Welkoop van Roon in Numansdorp zijn doeners, net als onze klanten. We zijn de expert van alles wat groeit en bloeit in en rondom het huis. Wij geloven dat lekker bezig zijn met de buiten- en beestenboel mensen gelukkig maakt. Daarom geven we het beste advies en service en weten we het hele jaar door wat er nú te doen is.