Bas Wander gedecoreerd!

Alle bestuursleden hadden een uitnodiging gekregen van Gemeente Cromstrijen voor het bijwonen van de Lintjesregen 2017.

In het bijzonder was dit voor het lintje dat werd uitgereikt aan onze voorzitter Bas Wander!

Hij kreeg tot zijn grote verassing 1 van de 6 lintjes die werden uitgereikt deze woensdagochtend. Een Koninklijke Onderscheiding uitgereikt door de Burgemeester, waardoor hij  Lid van de Orde van Oranje – Nassau is geworden.

Bas Wander 4

Een bekroning op zijn 30 jaren als voorzitter, waar hij zich altijd volledig heeft ingezet voor onze inmiddels ruim 1100 geweldige leden. Een visvereniging van formaat binnen de Hoekse Waard en nog steeds groeiende.

Als bestuur zijn de Trots op onze voorzitter en willen hem feliciteren samen met zijn vrouw.