Vrijwilligersuitje 2016 (RAPPORTAGE)

10 september 2016

Om 13:45 uur verzamelden we ons bij het gemeentehuis in Numansdorp. Iedereen moest op de fiets komen en droge kleren meenemen.

Na een heerlijke fietstocht door de ABH van ruim een uur, belanden we bij de Biesackershof in Numansdorp. Daar werden we getrakteerd op een lekker plak ‘eigen gebakken’ cake en een welverdiende kop koffie.

Daarna kregen we uitleg over ons programma: MIXED GOLF!!

?

We schopten met een bal naar 3 holes, we gooiden met een zware kogel naar 3 holes en sloten af met het originele spel boerengolf.

Tussen door werden we verrast met een koele versnapering, die gebracht werd door twee dames op een quad.

?

De winnaars mochten dit jaar niet het eremetaal vasthouden.

Nieuw geïntroduceerd werd: DE VRIJWILLIGER VAN HET JAAR!

Degene die dat uiteindelijk werd voor 2016, is niemand minder dan:

Robert van der Linden

?

Na deze happening, vertrokken we op de fiets naar onze volgende bestemming.

Na veel omzwerven door de polders rondom Klaaswaal, gingen we eten in de Golden Lion.

?

Na een veel gegeten te hebben trokken we om 20:00 uur huiswaarts…. een fietstocht om nooit te vergeten!!

BAS,

BEDANKT VOOR DE ORGANISATIE!