Uitslag zeeviswedstrijd 29 oktober

Een dag om nooit te vergeten.

Het was een prachtige zonnige herfstdag die begon met een stevige mist. Onder het rijden naar de stek maakte de mist plaats voor een schitterende blauwe lucht met onvervalste hollandse wolken. De temperatuur liep op tot 15 graden en we stonden tegen tienen op het lekkerste stukje van Nederland.

?

Strand Ter Heijde met zon, zee en strand!

?

We begonnen om 10 uur te vissen. Na een uur had Ad Redert al de eerste zeebaars op het strand liggen. Een ongelooflijke start, die hij doorzette door voor doodtij er nog eentje binnen te harken.

?

Na doodtij begon het er echt op te lijken. Ad ving zijn derde en Bas Wander pakte ook zijn eerste zeebaars. Terwijl Ad zijn vierde binnensleepte wist Bas een prachtige doublet te vangen!

?

Het werd een spannende strijd tussen deze twee heren, waar ik toeschouwer van was. Ik stond namelijk tussen ze in en kon niets dan toekijken, terwijl mijn top geen teken van ‘leven’ gaf.

?

Ondertussen legde ik alles vast op de foto en mat nauwkeurig iedere vis. Uit ervaring van vorige edities, wisten we allemaal dat het vaak om centimeters gaat tussen de nummer 1 en 2.

?

Ineens kreeg ik een flinke TIK op de top en deze trilde hard na. ZEEBAARS!!

11

Het was bijna tijd en Ad stond nog twee vissen voor op Bas. Vlak voor tijd kreeg Bas nog een keer beet. Wachten op een tweede…?? Tijd, Bas haalt op en het is een mooie zeebaars.

?

Nu dan uiteindelijk alles optellen!

DE UITSLAGEN STAAN HIERONDER:

uitslag-29-10

Een heerlijke dag, met superweertje.

We hebben allemaal genoten. Jammer dat we een aantal zieken hadden en afzeggingen op het laatst. We hopen dat het volgend jaar een stuk beter is met de opkomst. We gaan in ieder geval weer twee wedstrijden inroosteren in 2017.